De club van 50

De club van 50 zet zich in om verschillende wensen binnen onze vereniging mogelijk te maken zodat de vereniging er sterker en beter van wordt. Maar het realiseren van iets extra’s binnen onze vereniging kost natuurlijk geld. Om aan diverse wensen/verbeteringen een extra impuls te kunnen geven is de club van 50 opgericht.

De opbrengsten die gegenereerd worden door de club van 50 gaan we gebruiken voor de gehele vereniging. Uiteraard heb je als lid hier ook een stem in. Tijdens de sponsorbijeenkomst, waar alle leden van de club van 50 ook worden uitgenodigd, krijgen de leden 3 opties vanuit het bestuur. De club van 50 mag dan kiezen waar het geld het komende jaar aan wordt besteed.

Als lid van de club van 50 komt je naam op de website van v.v. Diever-Wapse. Je naam wordt tevens toegevoegd aan het club van 50 bord wat in de kantine van Diever hangt.

Iedereen die v.v. Diever-Wapse een warm hart toedraagt kan lid worden; leden, donateurs, vaders, moeders, opa’s en oma’s en alle andere geïnteresseerden. Dit kun je doen door het digitale aanmeldingsformulier in te vullen via de onderstaande button.