vv Diever Wapse nieuwjaarswedstrijd 1e

Nieuwjaarsreceptie

Ruim 100 leden waren zondag 14 januari onderdeel van de nieuwjaarsreceptie. Na jaren van afwezigheid, vond het nieuwe bestuur het een goed idee om deze oude traditie weer nieuw leven in te blazen.

Na een prachtig woordje van de voorzitter was het hoogtepunt van de middag natuurlijk de wedstrijd oud tegen nieuw. De oudjes werden van heide en ver opgetrommeld om gezamenlijk het nieuwe jaar in te luiden.

De huidige selectie was niet op volle oorlogssterkte en daar wisten de oudjes dan ook gretig gebruik van te maken. Wij hebben genoten van een prachtige gelijk opgaande wedstrijd met ontelbare hoogstandjes.

Het bestuur wil iedereen danken voor zijn of haar inzet voor deze dag. Zonder de vele vrijwilligers had deze dag nooit plaats kunnen vinden. Als laatste wensen wij iedereen natuurlijk een fantastisch en sportief 2024 toe!