Damesvoetbal

Ondanks dat wij een fantastisch mooie vereniging zijn missen wij nog één ding. Een partner van een van onze spelers uit onze senioren teams dacht hier precies hetzelfde over en trok de stoute (hak)schoentjes aan. Het resultaat bleef niet lang op zich wachten. Binnen no-time heeft ze 18 dames verzameld die graag willen voetballen. Voor het seizoen 2023-2024 staan er voornamelijk trainingen en een enkele oefenwedstrijden op het programma. De intentie is om in 2024-2025 een 7×7 team op de been te brengen die Diever, Wapse en wijde omstreken onveilig gaat maken! Wil je meer informatie? Kijk dan even onder het kopje teams –> dames!

Dames, vanuit het bestuur worden jullie aan alle kanten gesteund! Zet hem op en maak er een mooie en gezellig team van.

Damesvoetbal bij vv Diever-Wapse