Webredacteur (m/v)

We zoeken iemand die verantwoordelijk is voor het redactiewerk aan de Diever-Wapse website, vooral het redigeren van teksten, het mee denken met de inhoud en het up-to-date houden van de site. Heb jij kennis van WordPress of maak je jezelf dit snel eigen? Dan zijn wij opzoek naar jou!

De intentie is om elke week minimaal één nieuwsitem per week op de website te plaatsen. Dit kan een wedstrijdverslag zijn, een nieuwsitem vanuit het bestuur of één van onze commissies of misschien vind je het wel leuk een interview met een van onze leden of sponsoren te houden en deze te plaatsen.

Voor deze functie zal je maximaal 2 uur per week bezig zijn. Zie jij jezelf als geschikt persoon en zie jij het voor je om een waardevolle bijdrage te leveren aan onze mooie vereniging? Of wil je gewoon nog even wat meer informatie? Neem dan contact op met Daan Pool (06 – 28 23 34 63)